YUMMY_KİTAP

YUMMY_KİTAP

18 Mayıs 2015 Pazartesi

GÜMÜŞ GÖZYAŞLARI

YORUM / GÜMÜŞ GÖZYAŞLARI ....Amanda noluyooo demeye kalmadı hooop diye olayın ortasında buldum kendimi .. Sonra ne mi oldu ? Bi baktım kitap bitmiş .. Ağır atışlar yapmış , "yok artık " konular işlemiş , "hadi canım o kadarda değil " abartarak bağlamış , ajitenin , tesadüfün , olayları nedensiz bağlamanın dibine vurmuş ama okurken anlıyor musunuz? Hayır ... Çünkü enfes işlemiş ... Duyguları az biraz daha derinden , damardan girse sanki gideri varmış , kaldırırmış bu hikaye ancak ben ayıla bayıla okudum bi çırpıda bitti ... Haaa bir Gece Yolu bir Ateşböceği Yolu olmadı bir Kış Bahçesi değildi , kalıcı hasar verecek "hiç unutamadım " denecek bir kitap da değildi ... Keyifle okudum , yine olsa yine okurum , bolca zevkle her bi sayfayı çevirdim ki benim için bu önemli " sayfaları zevkle çevirmek " sağolasın Hannah yine beni yanıltmadın ... Bu tarzı sevenlere düşeş ama başlarken gözyaşınızdan kapı almayı unutmayın çünkü açık verirseniz fena alırsınız sonra kitabı kolunuzun altına !!! Notum :8 ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder