YUMMY_KİTAP

YUMMY_KİTAP

8 Mayıs 2015 Cuma

ASMA PANSİYON_ATLARI BAĞLAINGECEYİ BURADA GEÇİRECEĞİZ_YASAK TUTKULAR ADLI KİTAP YORUMLARI

YORUMLAR…. Asma Pansiyon/ Işıl Şenol.. Bitti… Notum : 8 … Hoş, sıcacık, samimi bir kitap.. Akşamları yorgunluk atmak için okunabilecek çok akıcı, mütevazi bir kitap ki iyiki özellikle köy gezimde okumak için bekletmişim.. Ruhumu dingin etti … ---Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz/ Melisa Kesmez … Bitti .. Notum 10… Fazla yorum yapmak istemiyorum çünkü kişiye bağlı bu kitabın oluru … Benim gönlüme çok dokundu, ezdi, kabuk bağlamışları kaşıdım biraz… Sevdim çok sevdim bu küçük öyküleri… ----Michelle Willingham/ Yasak Tutkular… Bitti … Notum 8 .. Bir sabah kalkıp kahvaltı ederken trt de eskiden yayınlanan pazar sabahı kuşağı filmleri tadında idi… Kapak yanıltmasın sizi öyle vıck vıck bir ilişki durumları falan yok gayet tadında ve en kısa sürede ya serinin devamını veya başka bir Michelle kitabı okumayı düşünüyorum soğuk kış günlerinde Bizde yorumlar böyle canlar umarım faydası olmuştur … Herkese şiir tadında bir gece dilerim ….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder