YUMMY_KİTAP

YUMMY_KİTAP

8 Mayıs 2015 Cuma

GEL SEN BENİ DİNLE....

İnsanın 20 sine kadar zaman geçmezmişde 20 den sonrada nasıl geçiyor bilemezmiş.Sahte bir eğitim öğretim sistemi ile logaritma , çarpma biçme , anlatım bozukluğu , inönü savaşının sonuçları derken gitmedi mi en güzel yıllarımız.. Elalem ne der diye diye kaç kahkahamız çalındı..yıllarca birinden çıkıp birine girdiğimiz her sınav ömrümüzü bitirirken amaç "güvenliği" olan bir ev almak için değil miydi ?? Güvenliği olmayan yüreklerden kaçmadık mı hep kitaplara.. 30dan sonra ev, araba, çocuk derken bir de bakmışsın aynada anneni , babanı görür olmuşsun.. Heyyy gidi gençlik ... Ortada ne var bir üçgenin iç açılarından başka ... Kaç gün geçiyor ömründen bak yine geçiyor sonbahar geliyor kış ve gelecek kaç yıl daha ... Zaman... Öylede böylede geçecek.. Madem ki kendimizi doğadan soyutlayıp bu beton kutulara soktuk o zaman evinde bir köşen olsun kendini mutlu hissedeceğin ve hergün bir kaç dakikan o köşede geçirecek...Bir tablo olmalı mutlaka bakınca iyi hissedeceğin..seni yoran herkesi çıkar hayatından örneğin.misafir edeceğin dostların olmalı özünü, sözünü anlayacak... Başka hayatlarda yaşayacağın bir kitaplık mutlaka ve herşeyden evvel bol kahkaha olmalı ve sevgi yaşadığın barınakta... Gel sen beni dinle fazla takılma hayatın sana dayattıklarına unutma filmler ve kitaplar sevgi ve aşk üzerinedir... Para için yazılan roman çoktur ancak bir tek roman yoktur paraya yazılan ...
#afilligeceler

1 yorum:

  1. Kitaplar benim sığanığım, insanlardan bunaldığım zaman kaçtığım limanım. Hayatta ki en büyük tuttkum. Kendime ait bir dünyam var, hiç kimsenin içeri girmesine izin vermediğim. Kitaplardan oluşan bu dünyamda çok mutluyum. Ben kitap okuyan şanslı azınlıktanım. İyi ki kitaplar var ve iyi ki ben onları okuyorum :))

    YanıtlaSil